fredag 23. oktober 2009

Anderledes med linser :o

Her om dagen så kjedet jeg meg noe veldig..(merkelig til og være meg) så jeg begynte å se gjennom noen gamle bilder jeg hadde, finner altid mye rart når jeg gjør det ^^
så jeg fant et bilde fra da storesøsteren min var hjemme sist nå i sommer, og der prøvde vi begge linser som var helt hvite.
De var litt skummle men samtidig så var de egentlig ganske fancy, er ikke lett og bestemme seg med de. men her ser du et bilde av oss sammen ^^ jeg har litt sånn poof hår pga jeg hadde nettopp kjøpt en krepptang til fest.
Men så her om dagen så hadde jeg fått taki brune linser bare for å prøve om hvordan jeg passet med den øyenfargen, syns ikke det ble så ille jeg, i forhold til at jeg har veldig grønne øyne til vanlig, men var en litt morsom dag der jeg gikk rundt i byen og kjentfolk så så rart på meg fordi de faktisk var usikker på øyenfargen min, så når jeg sa at det bare var linser så ble de litt flaue pga at de ikke engang har lagt merke til øyenfargen min x)
men folkens? jeg har grønne øyne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar