onsdag 14. oktober 2009

liten søt tegning ^^

Jeg hadde en sånn ganske kjedelig dag her om dagen, der jeg ikke hadde noe fornuftig og gjøre, og gadd ikke sitte på dataen heller. Bortsett fra å småstirre på den lille søte bakgrunnen min ^^, og det endte opp med at jeg tegnet (på fri hånd) denne søte lille etterligningen av Captain Jack Sparrow. og for dere som ikke ser det på bildet så holder han en liten flaske som han fikk av Tia Dalma i Pirates nr 2 for å ha hjertet til Davy Jones i, for han kan jo bare være på land hvert 10'ende år.
så i en scene i filmen så løper Jack rundt om med denne krukka og "synger" "I got a jar of dirt! I got a jar of dirt! And guess whats indide it!"
så det er derfor jeg synd bildet ble litt søtt, selv om jeg ikke er verdens beste til å tegne ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar