torsdag 29. oktober 2009

*gjesp*

Liker ikke dager der man våkner til en bil-alarm som går rett utenfor der jeg sover, liker egentlig ikke heller det å våkne til at man har sovna ifra tv'n og det første man hører er de sinnsyke folka som er på det chat/konkuranse programmet på tv-Norge. "Zonen" heter det.
men nå som jeg likevell er våken så har jeg enda ikke giddet å komme meg opp av senga, ordna meg litt igår kveld med litt sjokkis og potetgull på bordet som jeg sitter nå å knasker litt på, før jeg uansett må opp for å ordne meg mat.
Man lever ikke så lenge på sjokolade og potetgull tror jeg.. men siden jeg er så lita fra før så skal jeg ikke ta sjangsen på å teste det ut sånn i tilfelle at jeg får i meg så lite mat at jeg forsvinner... skummelt..
Hva er greia med at alle jeg møter tror jeg ikke spiser i det hele tatt..?
Til deres informasjon da er at jeg er veldig glad i mat, og har brukt 2år av mitt liv til og lære mer om mat + +. så jeg spiser veldig mye og er fornøyd som jeg er ^^

jeg liker musikk, så låner en ide av Snorre jeg^^ Soundtrack!

Soundtrack: Omar and the howlers - rattlesnakeshake.

2 kommentarer:

  1. Snorre kommer alltid med de beste idéene vettu 8)
    Jeg synes du skal oppdatere bloggen din litt oftere.

    SvarSlett
  2. ja, må nesten gjøre det :)

    SvarSlett